pátek 29. července 2011

Kateřina Průšová

ČESKY / CZECH

Kdo to je?
Modelka

Titul
Miss ČR 2002

Stupeň oblíbenosti
5/10

Důvod
Bohužel u většiny modelek nemůžu říct, že se mi líbila v tom a tom filmu nebo že se mi líbí jak zpívá. A právě proto budu vycházet jen ze sympatií. Vzhledem k tomu, že jsem tenhle podpis získala osobně na jedné autogramiádě u nás v OC, mohla jsem si o Katce vytvořit takový malý obrázek. A musím říct, že byla opravdu milá. Neustále se usmívala a s každým se ochotně vyfotila. Taky s ní mám fotku, ale tu tady pro vaše dobro nebudu zveřejňovat.

ANGLICKY / ENGLISH

Who is She?
Model

Title
Miss Czech Republic 2002
  
Degree of popularity (by me)
5/10

Reason
I will be based on sympathy. Since I got this autograph in person at one book signing here in shopping center, I was able to create such "small picture" about Katka. And I must say that she was really nice. She was still smiling and she posed to the our photo camera. I also have a photo with her, but for you, I will not publish this photo there.


Autogram jsem získala osobně na autogramiádě v květnu 2007. 
I got an autograph in person at book signing in May 2007.

Kateřina Průšová

Žádné komentáře:

Okomentovat