úterý 30. srpna 2011

Jiří Mádl

ČESKY / CZECH

Kdo to je?
Herec, moderátor

Kde hrál?
Snowboarďáci, Rafťáci, Ro(c)k podvraťáků, Gympl, Peklo s princeznou ..

Stupeň oblíbenosti
10/10

Důvod
Jirku prostě zbožňuji. Dvakrát jsem ho viděla naživo, protože jsem byla na autogramiádách Snowboarďáků a pokaždé byl strašně milý a vtipný. Další důvod, proč ho mám tak ráda. Nejenže je výborný herec, ale v reálném životě se nepřetvařuje jako většina celebrit. Alespoň tak ho vnímám já.

Poznámka
Mám dva jeho autogramy. Jeden uvidíte dole a druhý mám na plakátu, který bohužel nemůžu najít.

ANGLICKY / ENGLISH

Who is he?
Actor, presenter

In what movie he played?
Snowboarďáci, Rafťáci, Ro(c)k podvraťáků, Gympl, Peklo s princeznou ..
  
Degree of popularity (by me)
10/10

Reason
I just adore Jirka. Twice I saw him live, because I was at meeting of the movie Snowboarďáci and he was always very nice and funny. Next reason why I like him so much. Not only is a great actor, but in real life he isn't fake like most celebrities. At least as I see it.

Note
I have two of his autographs. One you will see at the bottom and one is on my poster, which unfortunately I can not find.


Autogram jsem získala osobně na autogramiádě.
I got an autograph in person at autograph signing.
Jiří Mádl

Žádné komentáře:

Okomentovat